Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 

Питання та відповіді

Чи бути, чи не бути — ось питання.
Що благородніше? Коритись долі
І біль від гострих стріл її терпіти,
А чи, зітнувшись в герці з морем лиха,
Покласти край йому! Заснути, вмерти —
І все. І знати: вічний сон врятує,
Із серця вийме біль, позбавить плоті,
А заразом страждань. Чи не жаданий
Для нас такий кінець? Заснути, вмерти.
І спати. Може й снити?

Помилка 691, проблема при підключенні VPN

1. Відсутні кошти на особовому рахунку
2. Невірний логін або пароль
3. Користувач заблокований адміністратором. Звернутись у відділ тех.підтримки т.:)

Помилка 800, проблема при підключенні VPN

Можливі причини:
1. Брандмауер блокує вихідні запити адресовані серверу (рідко)
2. В налаштуванні VPN з’єднання невірно налаштована адреса серверу.
3. Запит не доходить до сервера через фізичні завади (аварія на шляху до шлюзу, серверу).
Локалізація проблеми:
1. Перевірити чи працює локальна мережа в даний час.
2. Перевірити проходження сигналу за допомогою командою ping, пропінгувавши спочатку шлюз, а потім сервер авторизації:
Натисніть наступні кнопки "Пуск"->"Выполнить". В полі вводу наберіть наступні команди.
Наприклад:
ping 172.20.0.5
де в даному випадку 172.20.0.5 - сервер VPN доступу.
Якщо у відкритому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок "Заданный узел недоступен" або "Превышен интервал ожидания дла запроса", то проблема полягає у Вашому комп'ютері або лінії зв'язку.
Якщо вузол відкликнеться із певною швидкістю (зазвичай це дуже швидко відбувається і вікно швидко зникає), то проблема ймовірно у Вашому комп'ютері.
4. Перезавантажте комп'ютер.

Помилка 650, "Сервер удаленного доступа не отвечает"

Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи ввімкнене "Подключение по локальной сети", чи налаштування відповідають анкеті користувача.

Помилка 733

Натисніть Пуск - Настройка - Панель управления - Сетевые подключения.
Клікніть правою клавішею миші по ВПН-іконці Аргоком. Натисність Свойства. Виберіть вкладку Сеть. Заберіть галочки зі всіх протоколів, крім Протокола Интернета и QoS. Перепідключіться.

Помилка 735, "Запрошенный адрес был отвергнут сервером"

Ви невірно налаштували VPN-з'єднання для доступу в мережу Інтернет. Ймовірніше в налаштуванні TCP/IP з'єднання VPN ви прописали якусь IP-адресу, яка повинна видаватись автоматично.

Помилка 789, "Выбран неверный тип VPN соединения"

Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і на вкладці "Сеть" зі списку "Тип VPN" оберіть пункт "Автоматически". Спробуйте заново з'єднатись.

Помилки 741, 742, 743, "Неверно настроены параметры шифрования"

Зайдіть у налаштування VPN з'єднання і у вкладці "Безопасность" відключіть пункт "Требуется шифрование данных (иначе отключаться)"

Помилки 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645

Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникла, спробуйте перевстановити VPN-з'єднання. Перевірте Ваш комп'ютер на наявність вірусної активності.
Видаліть недавно встановлені програми, або відмініть недавні зміни в налаштуванні Windows, якщо такі були.

Помилка 619, "Неправильно настроены параметры безопасности VPN соединения, VPN-трафик блокируется на пути к шлюзу, либо настройки VPN не вступили в действие"

У властивостях VPN з'єднання відкрийте вкладку "Безопасность". Переконайтесь, що обрано пункт "Обычные (рекомендуемые параметры)" також відсутня галка "Требуется шифрование данных (иначе отключаться)". Перезавантажте комп'ютер і спробуйте з'єднатись ще раз.
Перевірте налаштування вашого брандмауера, якщо ви не впевнені у вірності конфігурації - відімкніть його.
Якщо при команді ping Ваш комп'ютер на отримує відповіді, значить проблема в мережі і необхідно проінформувати службу тех. підтримки за т.

 

Новини

17.08.2017
25.05.2017
14.05.2017
06.05.2017
21.04.2017
22.03.2017
29.12.2016
02.11.2016